DDMA Dutch CRO Awards

Awards

Tijdens de awardshow, op donderdag 1 oktober 2020,  wordt de inhoud en achtergrond van de genomineerden belicht en strijden zij middels een pitch voor de felbegeerde raket-awards. Het beste Nederlandse werk in Conversion Rate Optimisation wordt beloond in 4 categorieën: Mobile, Conversion Tests, Personalisation en Acquisitie testen.

Award categorieën

Mobiel

Ben je met name bezig geweest met variërende content voor bezoekers specifiek gebouwd voor een mobiel device (app of mobile web)? Kies dan de categorie “Mobiel”

Case inzenden

Conversie

In deze categorie vallen alle desktop-gerichte tests.

Nominatie indienen

Personalisatie

Heb je een optimalisatie-activiteit waarbij je specifieke content aan 2 of meer segmenten toont? Kies dan “Personalisatie”.

Motivatie inzenden

Acquisitie testen

Optimaliseer je met name de acquisitie flow? Creëer je bijvoorbeeld meerdere opties om bezoekers naar je site of app te trekken, is het proces na de landingspage hetzelfde? Kies dan de categorie “Acquisitie testen”.

Motivatie inzenden

De Jury

Arnout van Scherpenzeel

Freelance Conversie SpecialistScherp&Zeel CRO

Denise Visser

Product Manager ExperimentationBol.com

Bas Jansen

Digital Customer Experience Lead NLGoogle

Frank Overbeek

Director of OperationsOrangevalley

Arnout van Scherpenzeel

Freelance Conversie SpecialistScherp&Zeel CRO

Denise Visser

Product Manager ExperimentationBol.com

Bas Jansen

Digital Customer Experience Lead NLGoogle

Frank Overbeek

Director of OperationsOrangevalley

Overzicht jury