DDMA DUTCH CRO

Awards

Tijdens de awardshow, op donderdag 1 oktober 2020,  wordt de inhoud en achtergrond van de genomineerden belicht en strijden zij middels een pitch voor de felbegeerde raket-awards. Het beste Nederlandse werk in Conversion Rate Optimisation wordt beloond in 4 categorieën: Mobile, Conversion Tests, Personalisation en Acquisitie testen.

Award categorieën

Mobiel

Richt jij je in je conversie optimalisatie vooral op mobiele bezoekers (app of mobile web). Dien dan een motivatie in voor de categorie “Mobiel”.

 

Conversie

Optimaliseer jij voornamelijk de online customer journeys van bezoekers op desktops? Meld je dan aan in de categorie “Conversie”.

 

Personalisatie

Optimaliseer jij door specifieke content aan 2 of meer segmenten te tonen? Doe dan mee in de categorie “Personalisatie”.

 

Acquisitie testen

Optimaliseer je met name de flow waarmee jij bezoekers naar je site probeert te trekken? Kies dan de categorie “Acquisitie testen”.

 

De Jury

Arnout van Scherpenzeel

Freelance Conversie SpecialistScherp&Zeel CRO

Denise Visser

Product Manager ExperimentationBol.com

Bas Jansen

Digital Customer Experience Lead NLGoogle

Frank Overbeek

Director of OperationsOrangevalley

Arnout van Scherpenzeel

Freelance Conversie SpecialistScherp&Zeel CRO

Denise Visser

Product Manager ExperimentationBol.com

Bas Jansen

Digital Customer Experience Lead NLGoogle

Frank Overbeek

Director of OperationsOrangevalley

Overzicht jury