Case inzenden

Leuk dat je een case wil inzenden voor de DDMA Dutch CRO Awards 2019!

Wanneer kies je welke categorie? Dit hangt af van je primaire doel in het testen. Om zeker te zijn volg je het onderstaande stappenplan:

  1. Optimaliseer je met name de acquisitie flow? Creëer je bijvoorbeeld meerdere opties om bezoekers naar je site of app te trekken, is het proces na de landingspage hetzelfde? Kies dan de categorie “Acquisitie testen”.
  2. Ben je met name bezig geweest met variërende content voor bezoekers specifiek gebouwd voor een mobiel device (app of mobile web)? Kies dan de categorie “Mobiel”
  3. Heb je een optimalisatie-activiteit waarbij je specifieke content aan 2 of meer segmenten toont? Kies dan “Personalisatie”.
  4. In alle overige gevallen kies je als categorie “Conversie

Hieronder is het template te downloaden, daarin staan alle stappen & informatie die je nodig hebt om je case in te zenden (voor alle vier de categorieën). Vul het template in en stuur je volledig ingevulde case naar info@ddma.nl.

Een case inzenden kan tot 1 september 2019.