Criteria

Voorwaarden voor inzenden:

  • Maximaal 5 cases per organisatie
  • De Dutch CRO Awards kent de categorieen Ads Testing, Mobile, Conversion Tests en Personalisation. Een case kan in meerdere categorieën vallen. Dit vink je aan in het inschrijfformulier.
  • Wees zo transparant mogelijk als het gaat om het noemen van data en cijfers (we gaan vertrouwelijk om met de cijfers en hebben hiervoor een verklaring opgesteld die je ontvangt bij het indienen van de case)
  • Inzenden van cases is gratis
  • De inzendende organisatie is gevestigd en actief in Nederland
  • Uiterlijke inzenddatum is 28 augustus
  • De case mag niet ouder zijn dan 3 jaar

 

De cases worden beoordeeld op:

  • Juryleden beoordelen alleen cases die niet aan hen of hun organisatie zijn gelinkt.
  • Resultaat t.o.v. uren investering
  • Kwaliteit van de hypothese
  • Creativiteit
  • Statistische verantwoording
  • Gebruik van data
  • Gebruik van tooling
  • Is het doorgevoerd en werkt het?