DDMA zoekt de beste CRO-cases van Nederland

Datum: 8 mei 2019

DDMA zoekt de beste CRO-cases van Nederland

Op 26 september 2019 worden de DDMA Dutch CRO Awards voor de derde keer uitgereikt. Experts op het gebied van conversie-optimalisatie (Conversion Rate Optimisation, CRO) kunnen zich vanaf nu inschrijven in vier categorieën: Ads Testing, Personalisation, Conversion Tests en Mobile.

De DDMA Dutch CRO Awards zijn een initiatief van de commissie CRO van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing. Deze commissie streeft ernaar de toegevoegde waarde van CRO voor bedrijfsdoelstellingen te bewijzen en daarmee CRO een waardevol optimalisatie-onderdeel te laten zijn van de marketingstrategie van organisatie. Met de jaarlijkse awarduitreiking heeft de commissie een platform gecreëerd om toonaangevende cases en experts binnen dit vakgebied in de schijnwerpers te zetten.

Commissievoorzitter Frank Overbeek: “Door het gedrag van websitebezoekers te analyseren zijn CRO-experts in staat de communicatie met klanten in termen van relevantie en nauwkeurigheid continu te verbeteren. Het verbaast ons dan ook niet dat steeds meer organisaties de waarde zien van CRO voor het opstellen van een optimale customer journey. Ik ben ervan overtuigd dat we dat ook dit jaar weer terug gaan zien in het niveau van de ingezonden cases.”

Cases kunnen ingezonden worden tot 1 september 2019. Een vakjury onthult op 16 september 2019 de genomineerden voor de vier categorieën. De winnaars van de DDMA Dutch CRO Awards worden feestelijk onthuld op woensdag 26 september, tijdens een speciale awardavond in Amsterdam.