DDMA Dutch CRO Awards

Jury

Alle inzendingen voor de Dutch CRO Awards werden op basis van onder andere effectiviteit, creativiteit en innovatie door de vakjury worden beoordeeld. Deze jury bestaat uit de leden van de DDMA commissie CRO. Deze groep bestaat uit leden en kennispartners van DDMA en is samengesteld uit toolingpartijen, digital bureaus en adverteerders. Juryleden beoordelen alleen cases die niet aan hen of hun organisatie zijn gelinkt.

Mark van Zuijlen

Web Analyst & CRO SpecialistEssent

Douwe Möhring

Head of Conversion Rate OptimizationiProspect

Arnout van Scherpenzeel

Freelance Conversie SpecialistScherp&Zeel CROArnout van Scherpenzeel is al meer dan 15 jaar werkzaam als online professional. Als online professional is hij  gespecialiseerd in conversie optimalisatie. Als freelance CRO-specialist helpt hij opdrachtgevers met website optimalisatie door een CRO-cultuur te creëren met een focus op data, research, A/B testen en continu online groei.

Roy Nieboer

Digital Marketing Consultant & CRO SpecialistStorm DigitalRoy heeft meer dan 6 jaar ervaring in het vakgebied waarvan de laatste drie jaar bij Storm Digital. Zijn expertise ligt in het optimaliseren van digital user journeys, wat het einddoel ook mag zijn. Zijn vaardigheden liggen binnen het gebied van User Research, UX, Personalisatie en Testing. Hij is verantwoordelijk voor het doorvertalen van complexe strategieën in tactische operaties om zo resultaat te behalen. Roy is een langetermijndenker die zich altijd focust op korte termijn acties.

Joshua Kreuger

Lead CRO/CXO specialist WervingDPG mediaJoshua is bij de Persgroep Nederland verantwoordelijk voor het relevanter maken van bezoekerservaring op onder andere krant.nl en de 11 krant-titels die daar hun abonnementen aanbieden. Hiervoor werkte hij als CRO-consultant bij bureau OrangeValley voor bedrijven in de hotelindustrie en telecom. Samen met de CRO commissie hoopt Joshua het vak in Nederland nog verder te brengen.

Denise Visser

Product Manager ExperimentationBol.comDenise is al bijna 10 jaar werkzaam bij bol.com. De check-out is al die tijd een belangrijk expertise gebied geweest. Daar is de liefde voor conversie optimalisatie begonnen. Bij bol.com is iedereen continu bezig met conversie optimalisatie en toch ook weer niet… Denise draagt het thema met liefde uit en werkt enthousiast samen met mensen binnen en buiten de organisatie om kennis te delen en toe te passen. Deelname aan DDMA commissie CRO hoort daar zeker bij.

Bas Jansen

Digital Customer Experience Lead NLGoogle

Kevin Laan

Head of Data, Tech & Optimization (Analytics services)MerkleKevin Laan is senior conversie optimalisatie & digital analytics consultant. Bij online marketing bureau Oogst (by Oxyma) helpt hij klanten met het optimaliseren van digitale ervaringen door middel van continue experimentatie en de inzet van marketing technologie. Volgens Kevin liggen hierin voor veel bedrijven nog veel kansen, en is dit de methode om groei te blijven realiseren in een competitief digitaal landschap. Als commissielid van de DDMA Commissie Conversion Rate Optimisation (CRO) zet hij zich graag in om dit mooie vakgebied naar een hoger niveau te tillen.

Patty Bastiaansen

Online Marketing Strateeg | PersonalisatieISM eCompanyPatty’s passie voor het vak ontstond 5 jaar geleden in haar rol als conversiespecialist bij Bax Music. Inmiddels helpt Patty grote online spelers bij het structureel verhogen van de conversie op basis van een datagedreven aanpak. Daarnaast houdt zij zich steeds vaker bezig met het optimaliseren van de gehele klantreis, onder andere door het toepassen van de kansen die ‘personalisatie’ biedt.

Frank Overbeek

Director of OperationsOrangevalleyFrank Overbeek is sinds 2005 in de CRO/Testing omgeving te vinden als leverancier van Optimalisatie oplossingen. Hij draagt (net als de andere commissie leden) CRO een warm hart toe, in de wetenschap dat dit werkveld veel bij draagt in de effectiviteit van het Online kanaal.