Jury

Alle inzendingen voor de Dutch CRO Awards 2017 zullen op basis van onder andere effectiviteit, creativiteit en innovatie door de vakjury worden beoordeeld. Deze jury bestaat uit de leden van de DDMA commissie CRO. Deze groep bestaat uit leden en kennispartners van DDMA en is samengesteld uit toolingpartijen, digital bureaus en adverteerders. Juryleden beoordelen alleen cases die niet aan hen of hun organisatie zijn gelinkt.

Frank Overbeek

Managing Director | SiteSpect Europe

Frank Overbeek is sinds 2005 in de CRO/Testing omgeving te vinden als leverancier van Optimalisatie oplossingen. Hij draagt (net als de andere commissie leden) CRO een warm hart toe, in de wetenschap dat dit werkveld veel bij draagt in de effectiviteit van het Online kanaal.

Gerard Lindeboom

Solution Consultant | Adobe

Gerard heeft jaren als webanalist aan CRO gedaan te hebben bij een van de grotere banken in Nederland. Nu helpt hij als solution consultant bij Adobe andere bedrijven, hoe zij klanten gebaseerd op data een meer relevante klantervaring kunnen aanbieden.

Co van Kempen

Sr. Conversion Optimization Consultant | iProspect

Co van Kempen heeft ruim 8 jaar ervaring binnen digital marketing en is gespecialiseerd in SEO, Link building en conversie optimalisatie in het bijzonder. Daarnaast heeft hij ook ervaring in het analyseren en opzetten van performance gedreven marketing campagnes binnen uiteenlopende branches. Vraagstukken waarbij owned, earned en paid media bij elkaar komen tot de ultieme consumentenervaring zijn dagelijkse kost voor hem in zijn rol als digitaal strateeg bij iProspect.

Kevin Laan

Consultant Web Analytics en Conversie Optimalisatie | Oogst

Kevin Laan is senior conversie optimalisatie & digital analytics consultant. Bij online marketing bureau Oogst (by Oxyma) helpt hij klanten met het optimaliseren van digitale ervaringen door middel van continue experimentatie en de inzet van marketing technologie. Volgens Kevin liggen hierin voor veel bedrijven nog veel kansen, en is dit de methode om groei te blijven realiseren in een competitief digitaal landschap. Als commissielid van de DDMA Commissie Conversion Rate Optimisation (CRO) zet hij zich graag in om dit mooie vakgebied naar een hoger niveau te tillen.

Jurjen Jongejan

Online Marketing Director | ISM eCompany

Jurjen Jongejan is senior conversie-optimalisatie consultant en heeft ruim 13 jaar ervaring in online optimalisatie. Hij schreef een bestseller over CRO, is een veelgevraagd spreker en trainer. Bij e-Commerce bureau ISM eCompany is hij oprichter en mede-eigenaar van de online marketing en optimalisatie afdeling en geeft hij leiding aan zo’n 40 online marketing specialisten, waaronder 10 conversie-specialisten.

Peter Abrahamse

Consultant Conversion Optimization | OrangeValley

Peter Abrahamse begon oorspronkelijk met CRO bij een Duitse start-up in Berlijn en kwam uiteindelijk bij in Nederland bij OrangeValley uit. Als Sr. Consultant CRO helpt hij organisaties hun klantervaring en omzet te verbeteren door de inbreng van data en een start-up mindset.

Denise Visser

UX Business Architect | bol.com

Denise is al bijna 10 jaar werkzaam bij bol.com. De check-out is al die tijd een belangrijk expertise gebied geweest. Daar is de liefde voor conversie optimalisatie begonnen. Bij bol.com is iedereen continu bezig met conversie optimalisatie en toch ook weer niet… Denise draagt het thema met liefde uit en werkt enthousiast samen met mensen binnen en buiten de organisatie om kennis te delen en toe te passen. Deelname aan DDMA commissie CRO hoort daar zeker bij.

Marc Bergers

Marketing Executive Online Acquisition | American Express

Marc Bergers is Marketing Executive bij American Express en met ruim 5 jaar ervaring binnen digital marketing een specialist in het opzetten van een online marketingstrategie. Gefocust op ROI en met een continu gevalideerd attributiemodel, experimenteert Marc binnen een international omgeving met nieuwe kanalen, campagnes en technologie. De uitdaging zit hem dagelijks in het bepalen van de juiste kanaalmix en converteren van prospects. Van display tot retargeting, video tot blog, alle opties houdt Marc open om op een winstgevende manier de groei te versnellen.

Luuk de Werd

Global Manager User Insights | TNT/FedEx

Luuk de Werd heeft in het verleden ervaring opgedaan als CRO specialist binnen Travel en Media bedrijven, hierbij was het veranderen van de bestaande cultuur de grootste uitdaging geweest. Momenteel is Luuk verantwoordelijk voor het User Insights team binnen TNT Digital, dat door het combineren van qualitatieve en quantitatieve inzichten de product development teams helpt bij het optimaliseren van het product. Dit is tevens de ideale voeding voor een culturele verandering naar customer focussed en data-driven.