Jury

De jury van de DDMA Dutch CRO Awards beoordeelt de ingediende cases op basis van onder meer effectiviteit, creativiteit en innovatie.

De jury van de DDMA Dutch CRO Awards beoordeelt de ingediende cases op basis van onder meer effectiviteit, creativiteit en innovatie.

Co van Kempen

Sr. Paid Media DirectoriProspectCo is 11 jaar actief in marketing en Media en vooral de optimalisatie daarvan. In het CRO vak heeft hij zich bij iProspect weten te bekwamen. Hij startte in de tijd dat CRO in Nederland nog in de kinderschoenen stond. Door zijn brede kennis van media en optimalisatie legt hij voor zijn team en klanten de focus op experimenteren in de gehele klantreis. Van advertentie tot landingspagina en apps. Het is van belang elk moment te weten waarom consumenten bepaalde keuzes maken. En door te experimenten kunnen bedrijven zich aanpassen aan de wensen van klanten op basis van data.

Jorden Lentze

Product ManagerBooking.comIn 2008 Jorden ran his first experiment using Google Website Optimizer and working for Moneyou. Both do not exist anymore. After working for ABN AMRO and Google he has been working at Booking since 2017. Starting with running b2b experiments behind a login, currently Jorden is doing product development and optimizing on the guest facing apps.

Martin van Kranenburg

# 1 spreker Neuromarketing voor conversie. Online personalisatie, Conversie optimalisatie & Online persuasion. Partner e-learning Schrijven voor het Brein.Martin van Kranenburg is een van de meest gevraagde conversie-, personalisatie- en neuromarketing sprekers en trainers in Nederland. In 2020 was Martin de nr. 1 spreker over e-commerce en neuromarketing op de Webwinkel Vakdagen van alle 200 sprekers. Martin is schrijver van de populaire whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Hij is tevens partner en ontwikkelaar van de e-learning Schrijven voor het brein. Hij geeft incompany trainingen voor grotere en kleine spelers zoals Zeeman, Hobbygigant, DPG Media, Neurensics, PUUR Exloo en de cultuursector in Amersfoort. Stuk voor stuk bedrijven die de ambitie hebben om online hard te groeien.

Arnout van Scherpenzeel

CX LeadMijndomeinArnout is al meer dan 15 jaar werkzaam binnen CRO en UX en heeft zowel aan klantzijde, bureauzijde en freelancer gewerkt. Sinds 2020 werkt hij bij Mijndomein, waar hij verantwoordelijk is voor het continu optimaliseren van de gehele customer journey van bezoekers en klanten van Mijndomein.

Kevin Laan

Head of Data, Tech & Optimization (Analytics services)MerkleKevin Laan houdt zich met zijn team bij Merkle bezig met het optimaliseren van Customer Experiences op basis van data. Data en techniek zijn hier onlosmakelijk mee verbonden, want alle digitale interacties genereren belangrijke data die organisaties weer in kunnen zetten om tot het beste resultaat te komen. Essentieel hierin is het CRO proces dat wordt ingezet om Customer Experiences te verbeteren.