Jorden Lentze

In 2008 Jorden ran his first experiment using Google Website Optimizer and working for Moneyou. Both do not exist anymore. After working for ABN AMRO and Google he has been working at Booking since 2017. Starting with running b2b experiments behind a login, currently Jorden is doing product development and optimizing on the guest facing apps.

Martin van Kranenburg

Martin van Kranenburg is een van de meest gevraagde conversie-, personalisatie- en neuromarketing sprekers en trainers in Nederland. In 2020 was Martin de nr. 1 spreker over e-commerce en neuromarketing op de Webwinkel Vakdagen van alle 200 sprekers. Martin is schrijver van de populaire whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Hij is tevens partner en ontwikkelaar van de e-learning Schrijven voor het brein. Hij geeft incompany trainingen voor grotere en kleine spelers zoals Zeeman, Hobbygigant, DPG Media, Neurensics, PUUR Exloo en de cultuursector in Amersfoort. Stuk voor stuk bedrijven die de ambitie hebben om online hard te groeien.

Arnout van Scherpenzeel

Arnout is al meer dan 15 jaar werkzaam binnen CRO en UX en heeft zowel aan klantzijde, bureauzijde en freelancer gewerkt. Sinds 2020 werkt hij bij Mijndomein, waar hij verantwoordelijk is voor het continu optimaliseren van de gehele customer journey van bezoekers en klanten van Mijndomein.

Kevin Laan

Kevin Laan houdt zich met zijn team bij Merkle bezig met het optimaliseren van Customer Experiences op basis van data. Data en techniek zijn hier onlosmakelijk mee verbonden, want alle digitale interacties genereren belangrijke data die organisaties weer in kunnen zetten om tot het beste resultaat te komen. Essentieel hierin is het CRO proces dat wordt ingezet om Customer Experiences te verbeteren.