Hoe CRO in het DNA van ABN AMRO zit met een deepdive op het online service domein – Ada Jong (ABN AMRO)

17:15 – 17:40

Keynote

CRO zit in het DNA van de ABN AMRO e-commerce teams. Bevlogen optimalisatie specialisten zijn dagelijks bezig met het verbeteren van de digitale ervaring op mobiel, desktop en app(s). Ada deelt de highlights en learnings uit de ca. 900 A/B(/+) tests die tot op heden zijn uitgevoerd en gaat vervolgens dieper in op wat de ervaringen zijn in het online service domein. Daar waar het digitale kanaal het beste wordt gewaardeerd door ABN AMRO klanten doen de teams van Ada er alles aan ze daar nóg beter te bedienen: over hoe je NPS en call intentie aan elkaar knoopt.

Ada Jong | Directeur E-commerce Klantgroepen – ABN AMRO

Na jaren aan bureauzijde te hebben gewerkt heeft Ada de overstap gemaakt naar ABN AMRO en geeft daar leiding aan de e-commerce klantgroepen teams: multidisciplinaire teams gericht op optimale inzet van het digitale kanaal voor specifieke doelgroepen.