Opening & Keynote Vanja Mlaco van AkzoNobel

CRO – Van Conversie naar Cultuur

CRO is inmiddels een begrip aan het worden in de digitale wereld en wordt door veel organisaties ingezet om beter te presteren. Maar hoe zorgen we er nou voor dat CRO niet gezien wordt als een magisch proces om geld te verdienen? En hoe zorgen we ervoor dat organisaties gaan inzien dat CRO geen afdeling is maar een verandering in de mindset. Tijdens deze presentatie van Vanja Mlaco gaan we horen wat er nodig is om een organisatie klaar te maken voor CRO, CRO te schalen en vervolgens te verankeren in de cultuur van de organisatie.

Vanja Mlaco – Global Digital Experience Lead | AkzoNobel

Vanja Mlaco

Vanja heeft een rijke achtergrond in digitale innovatie en transformatie, conversational (voice) interfaces, e-commerce, design thinking en value driven optimaliseren zoals CRO. Vanja spreekt regelmatig publiekelijk over de noodzaak van veranderen en hoe je organisaties klaar maakt om succesvol gebruik te maken van de veranderingen om hen heen.