Sponsoren

Klarna is één van de meest toonaangevende betaalproviders in Europa en heeft recent een banklicentie verworven. Klarna’s ambitie is om een revolutie in de betaalervaring for zowel consumenten als webwinkeliers teweeg te brengen. Klarna, opgericht in in 2005 in Stockholm (Zweden), biedt online shoppers de mogelijkheid om direct te betalen, achteraf te betalen of in delen te betalen. Eenvoud, veiligheid en gemak zijn leidend voor de betaalervaring voor online shoppers. In 2014 sloeg Klarna de handen ineen met SOFORT en vormde de Klarna Group. Klarna werkt nu met meer dan 89.000 webwinkeliers samen, en biedt betaaloplossingen aan meer dan 65 miljoen gebruikers in Europa en Noord-Amerika. Klarna heeft 2.000 werknemers in dienst en is actief in 18 landen.

Binnen ClickValue zetten we ons iedere dag in om de conversie van onze klanten te optimaliseren. We laten geen middel onbenut. We doen grondig vooronderzoek, verzamelen kwalitatieve en kwantitatieve data, formuleren hypothesen en testen deze vervolgens met A/B of multivariate testen. Dankzij deze gedegen aanpak realiseren we de grootste impact. Of je nu nieuw bent met conversie optimalisatie of ondersteuning nodig hebt met het verbeteren van het huidige conversieproces, wij helpen je graag verder met onze data-gedreven kijk op marketing. Het optimaliseren van de conversie doen we samen. Klant en ClickValue, als team. Jij biedt een sterke propositie en een solide omzetbasis, onze consultants beheersen de conversie optimalisatie discipline zodanig dat we samen het resultaat sterk verbeteren.

Mediapartner

Webanalisten

Interesse in sponsoring van de Dutch CRO Awards 2018?

Neem contact op met Relatiemanager Sanne Fontaine via sannefontaine@ddma.nl of 020 - 45 28 413