DDMA Dutch CRO Awards

Sprekers

Op 3 november bekronen we wederom de allerbeste cases die het CRO-landschap ons te bieden heeft. Bezoekers kunnen rekenen op een programma bomvol kennis en inspiratie. Hieronder vind je alle sprekers die tijdens het event het podium zullen bestijgen.

 

 

 

 

.

Keynote sprekers

Marianne Stjernvall – The future of experimentation

Head of Customer Growth & Personalization bij Coop

As the evolution of CRO is ongoing, we are moving from general testing to a more personalized user experience. But to move away from general testing there are some obstacles to cross. We are seeing difficulties in organizations to actually move away from general testing. So where lies the problem?

Marianne will dig deeper into one of our main problems; time. If we had all the time and resources in the world – we could sit and help each and every visitor to and through their individualized journey. But we all know this is not an option. So what could be a remedy? Marianne will show you one of the solutions that can bring us closer to smart personalization and perhaps to overcome the limitations of general testing for once and for all.

Meer over de spreker

Bart Schutz – ‘Solving the inconvenient truth of A/B-testing’

Entrepreneur & Consumer Psychologist

Bart houdt een gloedvol betoog over onze 1st party customer intelligence. Met aspecten als; Hoe leer je je klant kennen door experimenteren? Ten koste van wat gaat dat? Waar ging het mis in de wetenschap? Wat hebben we daarvan geleerd? Waarom zijn de meeste winnende A/B-testen onbetrouwbaar? Stuk voor stuk vragen die we ons allemaal regelmatig stellen en waar Bart met zijn jarenlange ervaring, in een veelheid van klantsituaties, passende (maar niet altijd de meest gewenste) antwoorden op geeft.

Meer over de spreker